APARTATS

19 d’abr. 2010

DEL TROS AL WOK 160410

AL TROS (MATÍ)
Aquesta és i serà una de les grans notícies per nosaltres del 2010. Hem recuperat l'antiga Mina del Granot; hi torna a haver aigua. Sóc molt feliç! I és una aigua magnífica! Gràcies a Déu!
El dia va transcorre entre núvols espessos. Fins i tot al matí va fer un petit ramet. Hem vaig aixoplugar sota d'un avellaner gran una estona fins que va parar. Ara ja es veu com els arbres estan en plena explosió de flor i fulla. Concretament aquesta setmana hem vaig fixar molt en la flor que fa el codonyer. És realment bonica! Quina màgia que ens aguarda la natura! I bé, seguint la tradició vaig dinar un bon entrepà i vinet de Porrera, clar. Ni tant sols vaig obrir la ràdio. Em vaig fixar que els moixons anaven com bojos encampant-se entre el avellaners. Vaig veure un moixo com a grisós que semblava que picava o xuclava alguna cosa de les fulles dels tendres avellaners. No sé quina au deu ser!



AL WOK (NIT)
Una dutxeta, acompanyat d'un cafè carregadet, em van deixar com nou. A les 21hores vam quedar a l'Absis amb els amics de Reus. Com sempre quedar amb ells em fa sentir tant ple. Les estones que passem plegats són úniques. Primer, com deia, vam fer unes cervesetes i després xino-xano, com en processó vam anar tirant cap al Wok del Canal.



En aquesta oportunitat vaig fer un entrants de sushi, un plat variat d'ous, pasta i combinats, un tercer plat -l'estelar- amb verduretes a la planxa i un quart amb llom adobat i més verduretes. De postres un flam, un geladet per fer baixar i dues tasses de xocolata calenta. Mmmmm! Indescriptible!
La vam fer petar una bona estona fins que els amos ens van convidar a marxar





Abans de marxar però la Laia ens va fr una foto de família! Estem la mar de maquets! Jejeje

Llavors va venir el pitjor. El Martí i Jo vam pujar a peu fins a casa. Una odissea! La veritat és que l'estómac anava bastant apretat. Doncs res! A partir d'ara direm allà de dijous paella i divendres wok. Així pugui ser per molts anys! Salute! Iblama