APARTATS

26 d’ag. 2009

MUSCLADA A PORRERA 220809

Primer, com no van iniciar l'acte ritualic anant a fer les pertinets rondes de Wolldams al cafè antic, mentre feiem unes partides al futbolí. On, val a dir-ho, em vaig entendre molt bé amb en Lluis. Al cap d'una estona vam fer cap a les Escoles.










La Musclada és una de les festes més típiques de Porrera. És un sopar en el que es mengen musclos i es beu sangria. A més nosaltres, com que el tema dels musclos no agrada a tothom, portem el nostre propi menjar. Cadascú porta alguna cosa: truita amb patata, pa, tomàquets, embotit, vi... Al final vam acabar repetint de tot menys de ls salsa vermella que deixava bastant que desitjar . Marlgrat "l'apretamenta", i tot i que l'entrada va ser bastant caòtica, vam passar una bona estona. A més hi havia en Lluís Anglada i els meus amics de Reus, exceptuant el David que va anar a fer "ermitanyu" al seu poble de Terol.







Després de sopar va tocar fins a les tres un duo de dues noies. Vam estar una bona estoneta jugant amb la Judit i el Pauet, que, per cert, em sembla que serà un bitxo. Igualment, vaig descobrir un Javi molt juganer amb els nens. Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! I finalment es van apagar els llums i va iniciar-se la disco mòbil. I d'allà molts van empalmar amb els gegants a Cornudella. Iblama.