APARTATS

29 de març 2010

DIVENDRES 260310


Em vaig dedicar al mas, després d'una fructífera conversa amb el padrí, a acabar de fer el líquid en una determinada zona (Mallol alt) i a arreplanar una mica. Al migdia em vaig fer una bona llangonissa amb pa amb tomàquet i julivert al corral.













DISSABTE 270310


L'endemà ens vam llevar d'hora, per anar a passar el dia al Port Aventura, gràcies a la gentilesa de RAC 1 en el seu desè aniversari. S'ha de reconèixer que el parc fa la mar de goig i és del tot recomanable per una persona que vingui de fora.





Vam veure diferents espectacles, dels que en destaco el d'ocells. Fou impressionant. Mentre que pel que fa a atraccions ens vam limitar a pujar al tren de la mica i tomawack. Ja està bé! Les atraccions grans no funcionaven ja que feia molt de vent.
Als voltants de les 11h vam anar a escotlar el programa de ràdio de la Marta Cailà de RAC 1. Es curiós veure com fan un programa de ràdio!





I asixí després de tombar una estona més cap a la una vam dirigir-nos a la cantina on vam dinar: amandia, ceba, patates, chili, burritos... de tot! Mentrestant l'escenacri s'il'uminava per veure l'actuació dels mexicans. T'amenitzen el dinar!



Vam donar un tomb amb barca, vam pujar a atrraccions d'aigua... A les sis de la tarda ja estavem rebentats! Sembla que no però camines molt!
Us ho recomano ferventment!



DIUMENGE 28
Com que era el diumenge de rams jo em vaig cuidar de cullir el llorer tendre. Llorer de la pròpia collita enguany, ves!












A primera hora de la tarda ja va sortir una espectacular lluna que es podia veure des de qualsevol lloc. La vam poder veure mentre contemplaven l'enorme antena que posaran al costat del cementiri de Colldejou, en un lloc on hi fa molt vent. Ja veurem on fa cap l'anteneta de 30 metres. Iblama.

1 comentari:

JJMiracle ha dit...

Veig que has fet vacances de "peixot" al cap de setmana ;-) I jo que et volia veure dalt del Furius Baco… De tant en tant està bé deixar-se caure per Port Aventura.

Bona Setmana Santa!