APARTATS

18 de maig 2009

CAP DE SETMANA DE SANT ISIDRE (01)

Divendres 150509
Vam quedar -no puntualment, és clar- amb els "nens" de Reus al Bar Milan. Vam esperar pacientment que la gent anés arribant mentre ens fumíem unes cervesetes acompanyades d'una bona tapeta de cotnes, truita en patata i olives. Vam recollir l'Isra a la Formatjada i ja pel camí ens vam fer les primeres rialles. Vam sopar al Morell, entre diverses tombades de copes de vi. Jo em vaig menjar de primer bacó amb ous ferrats i de segon peus de porc. Increïble! Aquí vam parlar de tots els temes d'actualitat, prestant especial atenció en la grandiosa victòria del Barça al Bernabeu -hem de recordar que el Javi i el David són del Madrid; jeje- i de la Copa del Rei. Com sempre va sortir el tema de nenes -i d'alguna "muñeca hinchable"-. Vam parlar d'economia, de política, de cultura, de la crisi... Vam tocar tots el temes però sobretot vam riure i vam passar junts una bona estona mentre brindàvem pels 32 anyets del David.




Posteriorment, vam anar al pis del Javi a La Pobla. He de reconèixer que li ha quedat un pis molt bonic. I que està decorat amb molt gust! Em sembla que hi ha la mà de més d'una persona de sexe femení. jeje! Allà vam treure el pastís pel David, el qual va bufar les espelmes del trenta dos. I vam fer-li entrega del Residen Evil. Després va començar una encarnissada lluita amb el pro. El nostre Barça, portat pel Martí i jo, fou imbatible. Som uns cracks! Iblama