APARTATS

28 de gen. 2009

MÚSICA

QUEEN

Què dir de Queen! Recordo que en David Ramos, quan jo estava al Puicerver fent BUP, em va deixar una cinta cassette groga de Queen. Fou brutal! La vaig escoltar i escoltar! i no la vaig tornar fins que m'ho va dir en diverses ocasions.


El seu líder va ser uns dels casos més coneguts que van deixar aquest món a causa de la SIDA. Però la gent no l'oblida. Els seus concerts es veu que eren molt grans. Hi deixava la pell a l'escenari. Si en voleu una mostra mireu el Concert que va fer Queen a l'estadi vell de Wembley. Quin directe!
http://es.youtube.com/watch?v=hdGcX-s99Rg




Un altre dels moments cabdals de la meva vida el vinculo al Fredy Mercury quan amb la Montserrrat Caballé van cantar amb el Jocs Olímpics de Barcelona 1992 la cançó Barcelona a Montjuic! Posava la pell de gallina!
http://es.youtube.com/watch?v=ecXDl3KGIoc

En la meva adolesència el sexe era un tema tabú. Era difícil veure segons que per la televisió. A més dificilment posaven música. Els dissabtes hi havia un programa que no recordo com es deia i en posaven. Posaven clips musicals. Vaig flipar al veure I want to break free veient aquella mena de paio-paia amb bigoti. Estava amb la meva àvia. Em va fer tancar la tele; Jeje! Era definitiu m'havien impactat!

De la seva discografia en podem destacar moltes coses. Per tenir-ne una idea ben bona em quedo amb el Greatest Hits vols I i II. I de cançons no us perdeu: Bohemian Rapsody, Somebody to love, We Will Rock You, We Are The Champions, A Kind Of Magic, Under Pressure, Radio Ga Ga, I Want To Break Free, The Invisible Man, Hammer To Fall, Friends Will Be Friends, Show Must Go On, One Vision.



Per més informació podeu entrar a: www.todomusica.org/queen

Iblama