APARTATS

19 d’oct. 2009

ANIVERSARI NEUS MALDONADO 171009







Ostres! Ara que semblava que la tardor ja havia arribat, ens vam trobar amb un dia esplèndit. Fins i tot podríem dir que vam passar calor.

Poc a poc vam anar tallant els diferents ingredients: ceba, pebrot, albergínia, pastanaga, algues... i entre traguets de vermut de Reus dues noies es van posar a preparar la paella. Va ser una paella diferent ja que era vegetariana. Jo que no sóc massa amant de les paelles -sobretot de les que tenen peixot i sucot- reconec que és una paella diferent. Força agradable, tot i que que em feia falta una mica de tall: pollastret bàsicament. De totes maneres vam felicitar a les cuineres; el gustet era molt bo!




Mentre s'anava coient vam a anar fent el vermut i fent-la petar al porxo, fins que a les tres ens vam asseure a taula. Buefffffff! Primer una mica de pica pica però el plat fort venia després amb els arrossos i els postres. Vam acabar tips! Suposo que el sol accelerava al procés. Acte seguit van fer bufar les espelmes a la Neus i vam fer les partions pertinents dels pastissos. Estaven bonissims!!!!!! Llavors va ser quan va rebre diversos regals i vam signar en una mena de flor de paper amb pètals. Ah! els cafès ens van anar de conya ja que la son ens va atacar vilment!




I així vam anar allargant la sobretaula, que pràcticament es va convertir en taula per sopar, jugant a uns jocs de fusta súper-xulos i jugant també a diversos jocs de taula. Total que a alguns se'ls va fer de nit i ni se'n van adonar!



Doncs res senyora! benvinguda al club dels "Treinta y tantos". Aquesta és una cançó de Loquillo que quan escoltava als vint i pico em semblava molt llunyana. I mira ara s'ha tornat massa propera! Sigues molt feliç i que tots ho poguem veure i viure! Salute. Iblama


1 comentari:

neusmafo ha dit...

quin super reportatge!!! merci! la veritat és que m'ho vaig passar super super bé!!!!! quan vulgueu ho repetim!!!!

em puc descarregar les fotos des del blog? m'agradaria tenir-les.

mua!