APARTATS

21 d’oct. 2009

CAMMMMMMMARERRRO! UNA DE GOSSOS












Imatges curioses amb gossets! Divertidissim!
Seria una de les ilus de la meva vida poder tenir un gos a casa. Comprenc però que la pobra béstia si l'has de tenir tancada en un pis ho pot passar malament. De totes maneres sempre que veig un gos sento que m'he de comunicar amb ells per mostra-los el meu afecte. Primer has de deixar que t'olorin i d'alguna manera captin el que hàgin de captar. Després has de fet una primera aproximació a veure que vol de tu: que el toquis, jugar, que el rasquis, fer-li companyia... Llavors si entens el que vol segur que iniciaràs una "relació" amb ell diferent. Segurament molt entranyable! A mi que em perdonin els amants dels gats però, tot i que darrerament n'he conegut algun de carinyós, habitualment es comporten com uns interssats i són més ferèstecs. Ah! i una altra cosa! crec que els animals tenen sentiments i en conseqüència actuen. Si els emprenyes segur que et rebutgen. En canvi si els dones "carinyo" segur que seràs recompsat amb els sec jocs, alegries i arrambladetes!
De tota manera veig que somnio amb veu alta! Rien de rien! Visca els gossos de totes maneres! Iblama

1 comentari:

JJMiracle ha dit...

Jo sóc més de gats… Els gossos no em diuen res (sí, ja sé que no parlen, com a molt fan "bup bup" :-P).