19 d’oct. 2009

TRES MENJADES INTERESSANTS 16,17 i 181009

161009 Sopar a l'Hotelet

Vam arribar baldats al poble de manera que vam optar per anar al restaurant. Vam compartir una amanida amb formatge de l'Alcalde i unes botifarres amb escalivada i samfaina; ah! i un vinet del Mas blanc (el més baratet, si!). No cal fer grans menús, ni demanar res de l'altre món; ni degustar els vins més cars de la carta, per fardar. I menys quan les vaques són flaques i hi ha crisi. Potser valdria la pena que més d'un, que se les dóna de Marquès de la Mola, se n'adonés que ser humil no fa cap mal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ho havia de dir! Això no treu que el lloc és molt recomanable, acollidor, el menjar bo i que ha donat un nou aire al poble; en vistes de les limitacions del Casal! Ostres he repartit una mica d'estopilla!

Sopar al Pis Nou 171009
Després de les paelles migdials encara ens quedaven petites forces per un bon pa amb tomaca i coques en recapte. Mentre contemplàvem l'avorrit partit del Barça vam sopar gent de Colldi i de Porrera. Sort que ens vam reunir i vam riure perquè sinó el partit ens hauria fet anar a dormir aviat. De tant en tant estaria bé que poguéssim aturar el temps en aquests moments en el que t'oblides de tot i et centres a estar a gust amb la gent que estimes!

181009 Dinar de Sant Francesc al Batan

Mancava rematar el cap de setmana i el vam rematar a casa de mons pares. Com sempre vam començar a dinar a les quatre de la tarda. No hi ha manera, noi! Jeje. De primer caldet calentet i de segon peix fregit. Així fem front a la quantitat setmanal de "les bestioles marines". De postres pasta i pasta. Una pasta de amb trufa al seu interior. Exquisita! I és que el senyor Blanch va celebrar el seu Sant Francesc, encara que fos dues setmanes més tard! Salute! Iblama