APARTATS

25 de juny 2009

ANIVERSARI ISAAC 33 ANYS 180609



Sembla que les coses canvien. Habitualment era un dia que estava més o menys trist. No estava massa animat. Doncs bé enguany ja m'en vaig anar a dormir amb una sensació diferent i em vaig llevar, a toc de pito per la Xell, més animat. El meu carinyet em va portar una bandejeta de pastetes de xocolata amb una espelma al mig. Em va fer molta ilu! I em va donar els primers regals del dia. Després al vespre vam anar a sopar amb mons pares al Batan unes vieres la mar de bones i una amanida entremés, amb el corresponent pastís. Vam estar de conya a fora al terrat i és que feia una nit estupenda! Després de bufar les pertinents espelmes em van donar els regals. Esplèndit!



Vull destacar que molta gent em va felicitar. És molt gratificant quan veus que la gent es recorda de tu en un dia com aquest. A tots MIL gràcies. Iblama

1 comentari:

JJMiracle ha dit...

Nyam! Quina bona pinta, tot plegat!