APARTATS

18 d’oct. 2010

TROS, LLAGOSTINS, ROVELLONS, ANIVERSARIS I FIRA 15-171010

DIVENDRES 151010
Els temps ara ja ha canviat. Les nits i els matins són frescos. Durant el dia la temperatura ha baixat i ja no bé de gust anar amb màniga curt, ans al contari; s'agraeix una segona prendra de roba. Doncs bé aquest divendres no em vaig treure en cap moment el jersei llarg que portava; feia força fresca. Només estaves bé a dins el más o al solet.
Jo vaig plegar unes avellanes de cul pla precioses. Feia molt goig poder-les plegar! Al migdia, quasi bé a les quatre de la tarda, vam dinar plegats al maset, per tornar-hi un parell d'hores més abans d'anar al retiro.
El cert és que vaig acabar bastant reventat! I és que vaig aplicar la nova tècnica iblamenca de replanar amb els peus els avellaners que ja estaven plegats perquè no es perdi la basseta que té al voltant.



A la nit, ja havent arribar a Colldejou vam fer una bona llagostinada a la brasa. De moment a Lo Corral encara no hem hagut d'obrir cap estufa. La temperatura és bona dins de casa!
Com no vam veure uns episodis de Lost per acabar la nit al Bar.



DISSABTE 161010

Com aquell qui res vam anar caçar rovellons. Al matí mala collita però a la tarda em vaig recuperar tot endinsant-me en boscos amb una malesa espessa. Al final vaig fer un bon cabasset entre pebrassos i rovellons. En tenim per tota la setmana! Jejejeje



DIUMENGE 171010

Hem travessat mig Baix Camp i mig Priorat per fer cap al bonic poble del Lloar. Allà hem celebrat plegats els aniversaris de la Marta i la Neus, a la font. Hem estat de conya, tot i que al final el vent ens ha molestat una miqueta.
Primer hem preparat i cuit la carn a la brasa (que per cert ha costat de fer), mentre féiem una mica de pica-pica. Després ens l'hem cruspit com "jabalins". I finalment, el plat fort! Els diversos pastissos d'Aniversari. Més d'una s'ha aferrat més a la pasta que no pas a la carn; jejejeje. I és que tots estaven boníssims. I així fent-la petar i analizant les tafaneries del nostre voltant ha anat caient la tarda.




Hem acabat el dia a Reus, on gràcies a la gentilesa del Jordi hem anat a la Fira de Mostres. Era com una mica simbòlica ja que enguany és el darrer cop que es fa a l'Estació de tren. Les previsions diuen que el nou recinte estarà a punt. La veritat és que aquest emplaçament actual queda una mica curt i limitat.
Enguany de la fira hem quedo amb l'apartat de motos. M'ha agradat molt. N'hi havia moltes i variades i els preus de venda no estaven malament. La moto; aquell somni mai fet realitat! Igualment hem pogut observar els nous models de les principals marques. A l'interior estànds de tot tipus; de nens, depilacions, enciclopèdies i llibres, osmosi, seguros de cotxes, cases de mobles... Ah! i a l'entrada el senyor Niepce ens feia observar l'evolució de la Fra d'anys enrere, amb un reguitzell de fotos d'avui i de demà! Iblama