APARTATS

4 d’ag. 2009

EN MANEL A CAPAFONTS 310709













Als voltants de la una, després d'una mica de marejada, vam arribar a Capafonts. Allà ens esperaven en Manelet, L'Eva i el Ricard. Què gran que s'està fent! Ja comença a caminar. Fa la mar de goig. Vam donar un tomet per la piscina de l'hotel rural, el vam fer caminar, li vam donar el dinar i el pobre, després del tute, va quedar-se ben adormit. Llavors vam asseure'ns a taula i vam gaudir d'un menú espectacular perparat al mateix hotel: carpaccio de bou, filet de vadella i mel i mató. Va ser increïble! Ho vam acompanyar de vi i cava. La sobretaula la vam fer en una terrassa tancada a l'exterior. Feia una tarda estupenda. Davant nostre ens quedava aquella impressionant serra i nosaltres suposo que en la distància formàvem part d'un poblet -Capafonts- que com un miracle s'aixeca en un turonet enmig d'una gran plana.



Al cap d'una estoneta, en pic ens vam haver pres els cafès, vam a anar a despertar en Manelet. Com roncava! jeje. I vam anar una estoneta a la piscina de l'hotel. Tot i que estava endormiscat va anar activant-se i va gatejar sense parar per la toveta gespa. Llavors mon cosí i jo vam decidir banyar-nos. Quina decisió xec! l'aigua estava boníssima. Fins i tot diria calentona. Ja ens va anar bé per refrescar-nos, mentre l'Eva donava el berenar al xavalet.








Finalment, vam agafar els cotxes i ens vam desplaçar a Prades on vam donar una animada volta pels carrers d'aquest bonic nucli, mentre la Xell ens feis de guia. Al vespre el cert és que la temperatura va baixar bastant. No feia nosa una màniga llarga. I bé! els vam acompanyar al cotxe i ens en vam anar cap a l'odissea dels tombs pel coll d'Alforja. Quines carreteres, mare! El millor en aquests casos és o conduir o dormir. Jo vaig optar per dormir!


Un dia esplèndit! Iblama


P.S: per cert! me'n vaig anar cap a casa embolicat amb la bufanda de la final de Roma que el meu cosí em va portar especialment per mi. Vaig somniar despert!