APARTATS

23 de nov. 2009

CREMANT I ARREPLANANT AL MAS 201109

Com més va més m'agrada anar al meu Mas! Allà, a part de treballar dur unes horetes i cremar unes calories, em puc concentrar en les meves cabories, analitzar-les en profunditat i intentar resoldre-les. Allà, me n'adono de la importància de les coses petites, que, en realitat són les que més m'omplen.


La nit del dijous al divendres la vam passar a Colldejou. Ens vam llevar i fotia un dia ben rufol; boira, núvols... No convidava massa! Em vaig preparar un entrepà i vaig marxar tot xino xano. La sorpresa estava a partir del coll de la Teixeta; feia sol! Caram! Em vaig girar i, efectivament, cap a la banda de la Mola, mal temps.
Primer vaig regar les favetes. Pobres! Posteriorment, amb les estidores de podar vaig tallar algunes emprenyadores rames d'avellaner. Vaig mig reconstruir un parell de trossos de marge caigut. I després de fer diversos munts de fullaraca i rames, vaig cremar-los. Finalment, vaig passar una mica el rasclet. En total vaig arreglar unes 5 parades petites. La veritat és que al migdia estava cansat! Amb el sol que ja marxava de davant del Mas vaig dinar escoltant les notícies de la ràdio. A la tarda ho vaig allargar fins a les cinc!
Vaig anar baixant quan el sol es ponia.
Pel camí em vaig aturar davant de diversos contrallums que m'oferia la posta magnífica que hi havia per fer diverses fotos! Arribat a Porrera vaig anar a fer un cafetó al bar. Quedava la darrera part: tornar a Colldejou! Iblama

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei! molt maca la foto del cep! estàs fet un artista!

Iblama ha dit...

no sé qui ets però gràcies!!!!!!!