APARTATS

8 d’oct. 2009

PREMIS FOTORÀFICS DE FES UN CLICK A REUS VIU EL VI 2009

Isaac Blanch Martí. Vi en bóta. Premi a la millor fotografia

Amics! Després de tants anys fent fotos, sempre amb la càmera al coll, plogui o nevi o faci sol, i vagi on vagi, ja siguin unes noces o una festa... ahir dimecres 07 d'octubre de 2009, em van donar uns dels cinc premis del certàmen Fes un click a Reus viu el vi. Concretament m'han otorgat un dels dos premis especials o accèssits. El veredite del jurat fou el següent:

El jurat del REUS VIU EL VI ha emés el veredicte del concurs fotogràfic FES CLICK amb el següent resultat:

1 premi: Ivan M. Sánchez
2 premi: David Jiménez
3 premi: Judit Sabater
Premi Especial del jurat a la millor fotografia: Isaac Blanch i Nicolàs Moulin
Premi Junior (menors de 14 anys): Arnau Fallada




D'entrada vull felicitar els organitzadors, especialment al señor Josep Baiges per dos raons: primer per haver organitzar una festa tant maca -com vaig dir al seu dia- amb la Fira de Reus Viu el vi. Segon per la seva amabilitat.

Vull dir que em sento joiós més pel premi perquè un jurat s'ha fixat en una fotografia meva i es podrà veure junt amb fotos de la resta de participants fins el dia 20 d'Octubre, en un dels llocs als que hi tinc més estima de Reus: la Biblioteca Central Xavier Amorós. Ojalà l'haguéssim tingut quan estudiàvem!


Ahir a la nit, a la mateixa Biblioteca, van fer l'entrega dels premis mentre feien un tast de vins. Jo no hi vaig poder assistir perquè treballava. En lloc meu va anar a recollir el premi la Xell Gaya -acompanyada de la senyoreta Natàlia- de mans de senyor Isaac Sanromà. Entre el públic també hi havia ma mare! jeje Iblama

5 comentaris:

JJMiracle ha dit...

Felicitats!!!

(Ara que… la foto que tens a la capçalera del blog també es podria merèixer un premi :-D)

ricderiure ha dit...

molt bé nanu !!! felicitats!!!
en tens moltíssimes de fotos de premi!!!
salut!

Iblama ha dit...

Gràcies titus! la veritat es que mha fet molta ilu més que el premi poder penjar una foto meva a la biblio de reus. em mola molt que la gent pugui veure el que faig. a més tinc la sensació que aquests premis han estat molt justos amb les fotos que shan rebut. en canvi en altres certàmens donen fotos per guanyadores i foten pena. a vegades penso que el nom del qui les fa fa més que no pas la foto en si.
bé! gràcies!

neusmafo ha dit...

enhorabona!! bona feina!!!
i gràcies per la felicitació!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, crackus!Vivim en un món tan bonic que fa falta gent -els artistes- que ens el recordeu quan anem massa atavalats. També -i ara hi poso una mica de cullerada, ho sé- perquè ens parlen del seu autor, Déu Pare Creador que es comunica gratuitament amb nosaltres amb les coses del món, com un regal. A veure, però, si omplim amb copes de cristall un bon vi de les nostres terres per celebrar junts aquests reconeixement! Una abraçada molt forta i felicitats, amic! Gerard S.