APARTATS

28 de juny 2010

DISSABTE 260610

-<>-. Així és com definiria l'Ariel la situació. No ha estat fins els 34 anys -i una setmana- que m'he estrenat! I ho he fet amb tots els honors i amb una enorme espectació. Per primera vegada he gosat fer un forat a la paret per penjar-hi un quadre. Reconec que tenia una por terrible. Temia fotre a terra les rajoles del lavabo. Al final me n'he sortit -crec que amb més pena que glòria- i hem acabat penjant un munt de quadres. Realment estic content, i ja em vaig sentint una mica més útil en el món dels "remiendus". Per tant, el matí va ser dedicat a comprar el material adequat. I ens vam passar la tarda penjant quadres! Apassionant!



Ben dutxats i empolainats vam fer cap al Restaurant Ribera dels Països Catalans; tot un descobriment! Vam menjar de conya. Vam demanar tot tipus de tapes: braves. xipirons, lacó, sípia, bacallà... Mare meva! I tot acompanyat amb un frequest vinet negret la mar de bo! Vam quedar plens com a bous! Altament recomanable!







Com no podia ser d'una altra manera vam fer cap a les Barraques, en el seu darrer dia. Poc a poc, pels volts de la 1h el recinte es va anar omplint. Primer van tocar els Moussa i després els Doctor Calipso. Aquest grup per mi es força curiós ja que jo els vaig descobrir gràcies a mon cosí que em va passar un concert en directe gravat de mala manera amb un cassette, en un d'aquells estius calorosos de Porrera. Mai havia tingut el plaer de poder-los escoltar i la veritat és que va estar entretingut. Recomanable per aquells que els hi va el reggae, l'ska light... Com la resta de dies vam acabar donant tombs per les barraques. Per cert! Fent un balanç -i evidentment és molt personal- enguany el tema barraques no ha estat massa per tirar coets! Almenys hem pogut gaudir d'una bona festa per moments! Iblama