APARTATS

21 de juny 2010

ISAAC BLANCH MARTÍ; CRÒNICA DELS 34 ANYS



La festa ja va començar el dijous. En Martí i Jo vam quedar al Bar Tubo i junt l'Àngel -l'amo- vam anar fent unes rondes de vinet i cervesetes. L'amic Martí em va regalar una capda la mar de xula amb tres productes típics de la Casa Espinaler de Premià: vermut, salsa i patates. Mmmm! Més tard, amb el cervell espessit, vam fer cap a casa seva on ens vam preparar unes pizzes. Vam acabar mig adormits damunt del seu immens sofà! Per cert! Em vaig entretenir -com sempre que vaig a casa seva- a canviar-li les coses de lloc.






Imatge per emmarcar! jejejeje -<>-. Ho subscric totalment!
Sense haver-me despertat el mateix divendres a la matinada ja vaig rebre la primera felicitació física per part de la Xell. Em va anar a comprar uns croissanets i em va fer bufar l'espelma símbol dels 34. Al migdia vaig anar a dinar al pis vell amb mons pares; ampolleta de cava "al cantu". Vaig fer una bona becaina! Calia estar al lloro ja que jo ja m'esperava una tarda mogudeta i estratègicament preparada per la maquinària xelliano-martinera.
Efectivament, a les 22h -hora molt sospitosa per anar a sopar solament amb la Xell-, vam fer cap a Can Llesques. Allà la sorpresa va ser trobar el David, el Martí, la Laia i l'Isra que em van felicitar. A mig sopar vaig rebre a més la felcitació del Javi que acabava d'arribar a Kiev. Em va fer molta ilu que em truqués. I res ens vam jalar unes boníssimes llesques amb llom, llangonissa, sobrassada... Mmmmm! Després el moment més tens! Sota el so dels "Anys i anys, per molts anys" va aparèixer la cambrera amb un braç de gitano de nata amb els dos numerets corresponents a sobre: el 3 i el 4. Aiiiiiiiiii si! Vaig bufar les espelmes i ens el vam cruspir! Arribava l'hora dels regals! Hem van regalar una vinacoteca i un llibre per fer pa amb la panificadora. Excel'lent!




Vam anar a fer une copetes a un cèntric bar de la ciutat reusenca! I semblava que acabàvem la nit asseguts a la placeta del Can Llesques, però després d'acompanyar el David una estoneta, al Martí i jo encara ens vam quedar ganes per anar a fer una cerveseta al Bingo. Quina sensació. La cervesa era barateta, ara els cartrons i les partides anavan a l'ample. La gent es gasta molt els calers; hi ha gent molt viciada! Quan ens vam haver begut la cervesa vam marxar.






Els pares de la Xell també van pensar en mi. M'han regalat un quid per fer forats a la paret. Igualment, la Xell ho ha completat amb la màquina en sí i una prestatgeria la mar de xula pel poble.



Finalment, hem acabat el cap de setmana de celebracions a casa de mons pares amb un copiós dinar made in Fina i un aportació econòmica per gastar amb el que vulgui, junt amb un útil banyador ara que comença l'estiu!

Els regals són una mostra de la generositat de les persones però el que de veritat m'omple és que la gent es recordi de tu. Estic molt content perquè alumnes, amics, coneguts i familiars m'han felicitat en el meu aniversari. Malgrat la por que sempre em rossega els dies abans de la data, com més va més he après a gaudir-ne amb la part positiva, que és poder compartir un dinar, una abraçada, un regal, una conversa, una xatejada, una foto... amb vosaltres.
Gràcies a tots! Em sento immensament recompensat! Iblama

2 comentaris:

JJMiracle ha dit...

Veig que sí que va anar bé l'aniversari! I sí, aquella foto és per emmarcar! :-D

ricderiure ha dit...

per mooooolts anys!!!!!!
osti nanu i les que et queden!!!!!

ets un frikiiiii del copon !!! (ho demostres en la foto per emmarcar)

saluteeeeeee !!!!!