APARTATS

24 de nov. 2010

JA HE DECIDIT EL MEU VOT!

Després de molts dies de pensar-ho crec que he arribat a diverses conclusions. Estic tip de Tripartits. l'Etapa Maragall no va ser dels tot dolenta, fins i tot va saber plantar cara a Madrid. Queda clar doncs perquè va acabar fora del govern. Llavors ens van entaforar l'encefalograma més planer de Catalunya: en Monti. I com que no sumava ni a la de tres van enganyar als votants amb una nova reedició del Trist i partit Tripartit. I la meva pregunta va ser en aquell moment: i per què no es presenten plegats a les eleccions i deixen d'ensarronar als votants d'ERC, IV i PSC. I és que molta gent va votar a el partit que va votar ja que consideraren que defensaven els ideals més propers a ells. I va i, independentment del que tu sentissis va i pacten després de les eleccions. Defenso els pactes i les aliances però pre-electorals. Per tant, com que estic dolgut no votaré cap dels membres del Tripartit. Evidentment tampoc votaré ni el partit de les Camacho's Croft ni el dels despullats pel carrer (PP - Ciutadans; que segons diu la Camacho són d'esquerres). Havia pensat votar CIU però tampoc els votaré no fos cas que obtinguessin una majoria massa absoluta i fessin el que els rotés, com van fer durant molts anys. A més en Mas no ha descartat un pacte amb els Pp's. Això li restarà vots, entre ells el meu.
Ja fa molts dies que he descartat el vot a en Laporta per dues raons. Primera perquè va trair Reagrupament. Amb tants partits l'únic que fem és dividir l'esquerrra. Tampoc el votaré ja que n'estic tip de les referències al Barça que fa constantment. Lamentable! Això li restarà mots vots! Finalment dir que he renunciat a votar cabareteres i bojos! Per tant només em queden dues opcions: Reagrupament i Vot en blanc (Donar un vot de confiança al que surti de les urnes). Jo ja ho he decidit! Iblama