APARTATS

27 de maig 2013

TROS – PORCS SENGLARS 21 I 240513 HORTS D’EN RIC - PREVENCIÓ TOMAQUERES 250513



TROS – PORCS SENGLARS, ARRANJAMENT TANCA, TERCERA COLLITA DE FAVES I PÈSOLS 21 I 240513
Malgrat els esforços els amics porcs senglars van passar factura a la nostra tanca. No la van aixafar, ni la van tombar... Suposo que  mentre furgaven per terra amb el morro  vam aixecar terra i van descarnar la tanca. Quan van tenir pas van entrar a dins i van xafar la part de les faveres que queda més a la fresca i està més humida. No es van menjar ni una fava, simplement es van dedicar a rebolcar-se . Així que davant la trista notícia em vaig desplaçar ràpidament al poble per veure’n els efectes. Realment el paisatge era desolador. Tota la part esquerra del tancat estava aplanat. Trist, em vaig posar a reconstruir i reforçar la tanca com vaig poder igual que mon pare l’endemà. 







Posteriorment, el divendres ens vam dedicar a reforçar-la una mica més i a crear una mena de segona tanqueta perquè ja no hi arribin tan a la vora. Entremig, la natura ens ha obsequiat amb la tercera collita de faves i pèsols, i ens va deparar una nova sorpresa: les patateres comencen a treure el capet!




HORTS D’EN RIC  - PREVENCIÓ TOMAQUERES 250513




Amb tota la pluja que ja caigut hem dedicat el dia a fer una campanya de prevenció ruixant les tomaqueres amb òxid de ferro. Hem agafat quatre favetes i uns quants pèsols. El més espectacular eren les bledes i una coliflor que feien la mar de goig. Iblama