APARTATS

10 de febr. 2009

COR GEGANTER



Trobada de Porrera 2008


Ha estat un dels millors dies de la meva vida darrerament. Era un cuquet que tombava pel meu interior. Agermanar dues de les Colles que porto al meu cor: la de Porrera i la de Colldejou. Aquest retrobament va ser possible al Maig.


Abans de la trobada tothom qui ho vulgues va poder gaudir d'una bona paella sota l'ombra dels plataners de la plaça carretera. Sense oblidar un bon vi de la terra. Jo sentia un aiguabarreig de sentiments: veure gent coneguda, compartirr la taula amb els meus amics, veure a gent de Colldejou al meu poble...



Després d'haver fet el cafè la trobada va començar pels empinats carrers del poble, amb tres moments impagables: la sortida i balls inicials a la plaça Catalunya, els pas dels gegants pel Pont Vell i la Ballada a la Plaça de missa, davant de casa meva, on des del balcó ho pots presenciar plàcidament.









Va ser un dia dur de preparatius. A més vaig tenir l'honor de fer ballar l'Oriola i l'Espantall per part colldejouenca i Lo Molló per part porrerenca. La tarda la vaig acabar estirat a la plaça on tot havia començat, mentre mirava com la Judit i la Maria jugaven i les orenetes omplien el cel de Porrera d'un so que em mulla el cristal'lí.
Iblama

1 comentari:

JJMiracle ha dit...

Oh! Aquest final és apoteòsic! Les orenetes que no hi faltin!