APARTATS

17 de juny 2009

ANIVERSARI ANA ISERN 140609 32 ANYS











Després de l'excursioneta pel Glorieta, i després d'haver-nos-hi refrescat ben bé, vam quedar a Alcover, a ca l'Ermita per dinar plegats en el 32è aniversari de l'Anna Isern. Vam estar la mar de bé. Primer vam demanar uns plats per picar al mig de la taula. Concretament dos amanides i dos plats de caragols a la llauna. Mmmmm! Estaven boníssims! I després cadascá va triar un segon. Jo em vaig decantar per un entrecot força bó. De postres el millor! Em vaig fotre un crep amb xocolata calenta. Sublim! A la part del final del dinar vam entregar els regals a l'Anna, que per cert serà mamà en breu! Jeje. Al seu costat hi havia la Iolanda i el Marc amb el Nilet. S'ha de reconèixer que és un nen molt i molt tranquil. Quina sort! I així vam fer petar la xerrada una estoneta, parlant del Barça, el triplet, de tafaneries, del Mandril... La veritat és que entre la calor, la son i el cansament del matí podien amb nosaltres!



Doncs res, per molts anys i que nosaltres ho poguem anar veient! Iblama