APARTATS

3 de juny 2009

LES MEVES CRÒNIQUES FUTBOLERES


Depor 1 - Barça 1

TEXT: Iblama
FOTOS: Lluís Martí Miró

Tanquem la temporada més gran de la història del Barça amb un somriure a la cara i amb una mica més de felicitat en el nostre cor.


Quan van anunciar que el Guardiola molta gent -entre la que m'incloc- no les tenia totes. La seva experiència com a jugador era ben clara. Ara d'experiència com a entrenador cap. De totes maneres ha sabut administrar bé una plantilla xunga com la del Barça essent conscient de com era el club en tot moment. I així ha aixecat un edifici sòlid, reconegut a tot el món com el millor equip del planeta. Ha tingut en tot moment les idees molt clares i tot i que puntualment l'he criticat m'ha donat una lliçó en el sentit que una persona ha de morir amb les seves idees i defensar-les passi el que passi. A part de mestre en futbol psicòleg, tu! Per tant, donant-me de temps fins nadal, vaig acabar creient definitavament que les coses anirien bé. El colofó ha sigut humilar el Madrid al Bernabeu i ridiculitzar els plantejaments del Sir Fergusson i la patilla fastigosa del CR7. Ja pots anar al Madrid. Ja hi pot anar el Kaka i qui vulguin. Si nosaltres juguem com hem jugat fent aquestes gran rutllanes al camp, ballant nosaltres una sardana i fent correr el rival darrere nostre com si juguéssim a encampar-nos, el Barça no té rival. Ara no caiguem en creure'ns-ho massa perquè ens la fotrem. Jo, a l'equip d'en Pep, l'anomenaria "sardana team".


En fi! que moltes gràcies per tot el que heu fet durant la temporada regular. Heu jugat, heu disfrutat i a nosaltres ens heu fet cauré la baba i les llàgrimes. De cor! Gràcies


VISCA EL BARÇA, VISCA CATALUNYA I VISCA..............................................JO!


P.S: del partit destacar que va marcar infuctuosament l'Eto'o. Res! I l'espectacular passadís que ens van fer! Salut i fins la temporada que ve! COPA, LLIGA I XAMPIONS 2009. Iblama