APARTATS

10 de març 2014

TROS: ESPORGA, CREMA I INVENTS-PLANTER 070314



Vaig continuar alliberant de xucladors dels avellaners més proper al mas i com que feia bo vaig aprofitar per anar fent alguna que altra foguera per cremar la rama sobrera. 
Abans de dinar vaig agafar uns pots de iogurt buits i vaig fer uns foradets, vaig tamisar terra i la hi vaig posar a dins. Hi vaig sembrar experimentalment pèsols i faves, a veure què passa.
 


A l’hora de dinar em vaig preparar llom a la paella amb ceba i tomàquet amanit, comptant amb la companyia del Xinxanito; el perico de ma mare, del que aquest cap de setmana feia de “ninyeru”.



A la tarda, abans de fer-se fosc va anar bé regar una mica les parades de faveres, cebes i alls. Ara comença a fer uns dies que no plou i la terra ho nota. Les patateres ja comencen a treure el cap.