9 de des. 2009

EL PONT DEL RELAX I LA DESCONEXIÓ 05-081209

Després de molt mirar sortides amb destins de tota mena vam decidir quedar-nos a casa. La veritat és que ha estat un cap de setmana tranquil, pausat i desconexió. Només ens hem hagut de preocupar de menjar, dormir, llegir, anar a prendre alguna cosa, tombar una miqueta pels voltants, passejar, vetllar perquè no s'apagui el foc, jugar a la play i reflexionar. De tant en tant són moments que s'agraeixen. Serveixen per carregar energia! M'agrada especialment quan et despertes al matí. Mires el rellotge i dius... M'ha agradat pujar la persiana del Corral i mirar com el sol brillava per damunt de les Moles. He mirat el mar, el cap Salou... i tot des de dins del llit, amb el cap lleugerament aixecat i ben recolzat sobre el coixí. Són moments en els que m'agrada pensar i deixar anar la ment cap enrere especialment. És en aquests moments que dono gràcies a la vida per haver-me tractat bé i per poder gaudir de tot el que tinc!

061209
Vam pujar de Reus i vam fer cap als Racons. Feia un dia esplèndit. Estava ras i al bo del dia fins i tot feia caloreta. Allà vam dinar, envoltats de natura, amb la companya del "Cachorro" i "la Negrita". A la tarda vm arreglar un marge que havia caigut i vam preparar un bon munt de llenya. Calia pujar-ne un bon feix per fer un bon foquet a l'estufa del poble.
Cap a les 21h van anar arribant la Natàlia i l'Òscar i la Mònica i el Pep. Junts vam sopar, a la vora del foc, mentre veiem el magnífic partit del Barça contra el Dépor. Vam riure molt! Sobretot amb la victòria del Barça i amb el Lacrima Baccus que ens fam beure en un plis plas! Ah! I amb les verduleries de les verduleres majors! Jejejejej Quan van haver marxat vaig anar a donar un tomb pel poble per veure les boniques llums de Nadal que hi han posat.

Vam deixar que les primeres hores de llum les visquéssim des de dins del calentet nòrdic Mmmmm! Aquests suecs ho inventen tot!
Vam agafar el cotxe fins a Montroig. Allà vam comprar el Diari amb el disc de la Marató. No sabíem massa que fer, així que vam tirar avall direcció a Miami. Vam comprar en un súper i ens vam dirigir a la platja. En ple mes de desembre encara hi havia gent a la platja. Per cert! i una xica en top less! Potser a la nit va fer cap a l'hospital!
El cert és que aquesta zona que toca al Mediterrani no la coneixia. Està molt bé! Hi ha tot un conjunt de penya-segats que donen un aire diferent. Un aire semblant al que vam viure a Mallorca, amb cales i caletes i muntanyes elevadetes a peu de costa. Per cert, és una de les poques zones on encara es poden veure pins ben a la vora de l'aigua. Magnífic!

Vam pujar i vam fer el dinar. Carn a la brasa de l'estufa de llenya. Mmmmm! A la tarda vam passar l'estona llegint diaris i fent-la petar a la vora del foc. Al vespre vam acabar d'aclarir uns temes amb el Joan de la revista Lo Collet.
Després de sopar en Joanet i Jo vam fer unes partidetes a la play. Jejeje Hi va haver un partit especialement emocionant. Ell portava el Madris i Jo el Barça. El partit d'anava me'l va guanyar per 6-3. Ho tenia molt cru. Em vaig concentrar i al partir de tornada li vag fumbre un 5-1, de manera que vaig guanyar l'eliminatòria amb uns estelars Henry i Ibra. El "Cunyao" va anar dormir calent! Jejejej

071209
L'endemà vam anar a fer l'estrena de la tv al Batan. Vam dinar amb mons pares i després d'have fet una bona migdiada, vam anar a veure la Fira de Santa Llúcia del Mercadal i la Fira d'Artesania de la plaça Llibertat. A les dues hi ha coses ben boniques. Mentrestant vam poder veure els llums de la nostra ciutat. Reconec que han quedat ben bonics. Ara quan fa vent van d'una banda a l'altra.

A la nit vam pujar a Colldejou. Estava bastant ennuvolat; semblava que havia de ploure i feia fresqueta. De totes maneres l'estufeta de llenya ens va permetre entrar en calor!
Als voltants de les 24h, quan el Xelo ja rumiava de tancar, vam trobar-nos amb la gent al Bar i la vam fer petar una bona estona.

081209

A les 11:30h vam quedar al Sitjar de Colldejou. Junts vam baixar amb els cotxes fins als Racons. A mig camí, al Ranxito del Jose, ja ens esperava la "Negrita" (el "Cachorro no hi era"). No feia massa bon dia. Feia un vent emprenyador.

Mentre les Noies tallaven la verdura (caxofa, cebes, pastanagues, xampinyons...), els noiots ens vam dedicar a preparar la taula, el paellero i la bombona de butà. Primer vam rossejar els fideus amb poquet oli. Al cap d'una estona vam anar afegint la verdureta i el sofregit. Poc a poc es va daurant. Feia una oloreta ja! Mentre remevàvem vam degustar alguna que altra cervesa i algun que altre cacauet! Amb poca estona els fideus estaven fets!
Qui més qui menys es va entrenenir perseguint un rossegador intrèpid o amb les peripècies del Biel.

Abans d'entrar al menjador ens vam fer a foto de rigor al proxo dels bonics Racons!

Als voltants de les 14h estàvem tots asseguts a taula. Primer vam fer el vermut i després vam assaborir la paella de fideus amb verdura Made in Ric Ric. Havia quedat de conya, fins i tot de sal i mira que costa encertar-ho, eh! Finalment van arribar els esperats postres. El deliri de la Cris i la Marta lloanenca. Jejeje. Com va anar desapareixent el torró de xocolata i els polvorons. Fins i tot jo em vaig atrevir a provar el torró de xoco amb pa. Reconec que és deliciós!
I res! A la vora del foc vam anar cremant les hores fins que es va fer fosc. Llavors ens vam acomiadar fins la propera i cadascú va agafar el camí de casa seva.
Un bon dia!
Mentre altres feien cues a les carreteres estatals o a les estacions o als aeroports nosaltres vam triar una opció que vist amb perspectiva no ha estat malament! Iblama

JJMiracle ha dit...

Un bon pont, pel que veig! I unes bones fotos marítimes.