APARTATS

16 d’abr. 2009

DIUMENGE; PASQUA NIT

El dia ha estat màgic!

Al vespre hem fet les bosses i ens hem anat despedint. Havíem d'anar l'Aixàvega; a la casa de la Mònica a passar la nit i a menjar-nos la mona l'endemà.




Hem arribat a l'hora de sopar. Un sopar que s'ha batejat com el sopar de les panificadores. I és que el pa que ens hem cruspit l'hem fete nosaltres mateixos en una panificadora. No ho puc negar! pels "panarres" com jo és un deliri. Els quilos em surtirien per la boca ja que el pa que queda és molt bó. Doncs bé! hem sopat pa amb tomaca i pizzes. Massa! Després d'una bona estona de tertúlia, sempre acompamyats d'una bona llar de foc, hem anat a dormir, no sense abans fer una cosa que sempre que vaig a a aquest llogarret m'agrada. Sortir al carrer i donar una volteta a la llum de la lluna. Mirar el cel i sentir el soroll de la nit. És un instant màgic! Sembla com si en aquelles alçades estiguis molt més a prop del cel. I recordes altres vegades que vas compartir coses en aquests indrets... Al final t'acabes cagant fins i tot!
Vam pujar cap a l'habitació i encara vaig tenir temps, abans no em vingués la son, de posar una miqueta de música chill out, i eliminar algunes fotografies de la càmera. Iblama