APARTATS

16 d’abr. 2009

LES MEVES CRÒNIQUES FUTBOLERES


Bayern 1 - Barça 1




Quina afició nen! És per treure's el barret. Els hi fotem 4 gols al partit d'anava i els escombrem del camp però tu, omplen el seu camp i no deixen d'animar en cap moment. Queda clar que tenen un altre tarannà.



El partit no ha estat gran cosa. Semblava que el Bayern havia de sortir a mossegar des del primer minut però el cert és que massa cosa no ha pogut fer. Notar que en Ribery una i altra vegada ha desbordat per la banda, gràcies a la seva velocitat. Em fa l'efecte que no té massa tècnica; és més un tio explosiu i treballador. Em recorda bastant a Giuly. Podria ser un bon fitxatge de cara a l'any que ve. Al final ens va fer el gol.

A nivell defensiu poques angoixes. Destaca la tornada d'Abidal, que va tornar una mica imprecís, i la coherència que dóna a la defensa en Piqué; quin fitxatge! No puc obviar que Valdés va fer alguna aturada de mèrit. A mig camp fa goig veure la força d'en Touré i els tocs analgègics del Xavi. En Keita va jugar prou bé i fins i tot va fumbre un gol de fort xut. Davant en Messi jo crec que el van posar més per intimidar que per res; poca cosa es va atrevir a fer. L'Eto'o va fer el que va poder amb una defensa tan agressiva; que per cert va millorar moltíssim al Lucio i Lahm. I l'iniesta ens va continuar deleitant amb les seves ziga-zagues pel camp. És molt bó!


En fi! tràmit superat i ara a pensar amb el Chelsea. Quina semifinal! No tinc bones vibracions. Sembla que enguany hagi de ser l'any del Chelsea. Ja ho veurem! Sort! Iblama